سه شنبه 29 اسفند 1402

تبلیغات

تصویر تصادفی

06.jpg

شفیعی ها: کتابت قرآن کریم از برکات برگزاری نمایشگاه قرآن است

با حضور حجت السلام سیدمرنضی حسینی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، از خوشنویسان حاضر در کتابت جزء بیست و یکم قرآن کریم که در یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم استان قزوین صورت گرفت تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار گردید محمدحسین شفیعی ها، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به پشت سر گذاردن راهپیمایی باشکوه دهه فجر، حضور اقشار مختلف مردم استان قزوین را در این روز مهم، ستود.
وی گفت با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم استان قزوین گفت: یکی از برنامه های جنبی این دوره از نمایشگاه، کتابت جزء بیست و یکم قرآن کریم بود که با استقبال قابل توجهی از سوی هنرمندان خوشنویس استان صورت گرفت.
شفیعی ها افزود: این حرکت، کار خیری است که هر ساله به برکت نمایشگاه قرآن انجام می شود.
همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و دبیر دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران با اشاره به برگزاری دو دوره از دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران استقبال هنرمندان این عرصه را از این رویداد مهم، قابل قبول توصیف کرد.
وی اظهار داشت: همه نگرانی ما از این است که مشکلات مالی و اقتصادی مانع از برگزاری دوره سوم به شکل مطلوب شود.
این مسوول، همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در برگزاری دوره سوم در کنار حمایتهای استانی، تنها راه حل برگزاری سومین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران دانست.









مجموعه مطالب

تصویر هفته

 

جستجو

اوقات شرعی



کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن خوشنویسان قزوین می باشد
آدرس: قزوین، خیابان غیاث آباد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه اول
تلفکس: 33686822-028   Email: info@qicc.ir


طراحی و برنامه نویسی: نگارستان هنر معاصر