سه شنبه 28 فروردين 1403

تبلیغات

تصویر تصادفی

08.jpg

نگارش کلام امیرالمومنین (ع)

به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)؛ محفل "روشنای سخن" ویژه برنامه نگارش کلام مُنیر حضرت امیرالمومنین علی(ع) توسط اساتید خوشنویسی قزوین در سالن مفاخر شهرداری برگزار شد.

 

 

 

در این محفل صمیمی خوشنویسان قزوینی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص ارتقای سطح فرهنگ و هنر شهر قزوین به ویژه تعالی بیش از پیش پایتخت خوشنویسی ایران – قزوین  عنوان کردند.

تعامل، همدلی و همفکری مجموعه مدیریت شهری با انجمن های هنری،راه اندازی موزهٔ دائمی خوشنویسی، تکریم و حمایت از اساتید بزرگ و بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان ،توجه جدی مسئولان برای معرفی آثار هنرمندان استان در کشور،حفظ هنرمندان متعهد و تاثیرگذار و طراز اول کشور،بهره گیری مناسبت از هنر اصیل و ناب خوشنویسی جهت مقابله با تهاجم فرهنگی،حمایت مسئولان جهت مردمی شدن هنر خوشنویسی از جمله پیشنهادات هنرمندان خوشنویسی بود.

در این محفل هر کدام از خوشنویسان بخشی از کلام منیر،روشنای سخن مجموعه ای از ترجمه ادبی کلمات قصار امام العارفین حضرت امیرالمومنین علی (ع) به قلم استاد بهاء الدین خرمشاهی را نگارش کردند،همچنین در پایان مراسم از استادان خوشنویسی با اهدای هدایایی تقدیر شد.

گفتنی است؛نگارش کلام منیر حضرت امیرالمومنین علی (ع ) توسط سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با همکاری انجمن خوشنویسان استان قزوین به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر برگزار شد.

 









مجموعه مطالب

تصویر هفته

 

جستجو

اوقات شرعی



کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن خوشنویسان قزوین می باشد
آدرس: قزوین، خیابان غیاث آباد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه اول
تلفکس: 33686822-028   Email: info@qicc.ir


طراحی و برنامه نویسی: نگارستان هنر معاصر