سه شنبه 29 اسفند 1402

تبلیغات

تصویر تصادفی

09.jpg

استاندار قزوین برالزامی شدن تدریس خوشنویسی در مدارس تاکید کرد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، مرتضی روزبه در مراسم یادمان هنرمند فرهیخته استاد ابوالحسن محصص مستشاری که در سرای وزیر برگزار شد بیان داشت: آرامش و امنیتی که امروز در کشور وجود دارد به برکت ایثارگری های عزیزانی  چون سردار همدانی به دست آمده که در مرزهای امنیتی کشور انجام وظیفه و جان  خود را فدا می کنند.

 

وی با  با گرامیداشت یاد مرحوم استاد محصص مستشاری تاکید کرد:  باید تشکلهای غیر دولتی قدرتمند،و منسجم و قوی در بخش ها و حوزه های مختلف راه اندازی شود که در سطح جامعه بسیار ماندگار و اثر گذار هستند.
استاندار با بیان اینکه " انجمن خوشنویسی یکی از تشکل  های غیر دولتی فعال می باشد." ادامه داد: هر چه قدر بتوانیم این تشکل ها را تقویت کنیم برنامه ها و فعالیت های آنها از ضمانت اجرایی بالاتر و پایدارتری در جامعه برخوردار می شوند.
 وی با اشاره به نیم قرن فعالیت استاد محصص در زمینه خوشنویسی بر راه اندازی یک تشکیلات قوی در عرصه خوشنویسی استان تاکید کرد و در این خصوص افزود: خوشنویسی قزوین باید در سطوح ملی و حتی بین المللی اثر گزار باشد .
وی افزود:قزوین پایتخت خوشنویسی کشور است فلذا لازم است که در مدارس آن تدریس خوشنویسی الزامی شود و این خط استمرار داشته باشد.
استاندار اظهار داشت:باید با مجموعه فعالیت ها و اقدامات بتوانیم  مرکزیت قزوین  را در حوزه خوشنویسی به اثبات برسانیم.









مجموعه مطالب

تصویر هفته

 

جستجو

اوقات شرعی



کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن خوشنویسان قزوین می باشد
آدرس: قزوین، خیابان غیاث آباد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه اول
تلفکس: 33686822-028   Email: info@qicc.ir


طراحی و برنامه نویسی: نگارستان هنر معاصر