سه شنبه 29 اسفند 1402

تبلیغات

تصویر تصادفی

08.jpg

رونمایی از منشور سومین دوسالانه خوشنویسی ایران

به گزارش روابط عمومی دوسالانه خوشنویسی ایران، در جریان مراسم تقدیر از برگزیدگان سومین جشنواره دوسالانه خوشنویسی ایران، رونمایی از منشور این جشنواره که حاوی پیام جهانی عاری از خشونت بود با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی احمدی دبیر سومین جشنواره دوسالانه خوشنویسی ایران، مرتضی روزبه استاندار قزوین و مسئولان تراز اول این شهر صورت گرفت.

شایان ذکر است کتابت این منشور به دست توانمند استاد عباس اخوین از اساتید نام آشنای خوشنویسی کشور صورت گرفته است.

جهانی عاری از خشونت پیام سومین جشنواره دوسالانه خوشنویسی ایران برای ملل جهانی است که امروز شاهد کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع و مظلوم و اعمال سیاست‌های مستکبران در جای جای نقاط جهان هستند.
همچنین در ادامه این مراسم علاوه بر تقدیر از برگزیدگان سومین جشنواره دوسالانه خوشنویسی ایران، از داوران این دوره نیز تقدیر به عمل آمد.
اساتیدی همچون غلامحسین امیرخانی، عباس اخوین، احمد پیله‌چی قزوینی، علی شیرازی، عبدالصمد حاج صمدی، محمد سلحشور، مجتبی ملک‌زاده، صداقت جباری، سیدمحمد حسینی موحد، احمد عبدالرضایی، جواد بختیاری، محمدحسین عطارچیان، غلامرضا مشعشعی امر داوری این جشنواره را بر عهده داشتند.
گفتنی است در پی فراخوان دبیرخانه سومین جشنواره دوسالانه خوشنویسی ایران مجموع 851 اثر از 422 هنرمند سراسر کشور ارسال شد که 400 اثر از مین آن‌ها به انتخاب داوران در نمایشگاهی که در سرای تاریخی سعدالسلطنه دایر بود به نمایش گذاشته شد.
یادآور می‌شود؛ نمایشگاه فوق تا پایان 26 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان از آثار فاخر هنرمندان خوشنویس بازدید به عمل آورند.

 

 

 

 









مجموعه مطالب

تصویر هفته

 

جستجو

اوقات شرعی



کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن خوشنویسان قزوین می باشد
آدرس: قزوین، خیابان غیاث آباد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه اول
تلفکس: 33686822-028   Email: info@qicc.ir


طراحی و برنامه نویسی: نگارستان هنر معاصر