سه شنبه 1 آبان 1403

تبلیغات

تصویر تصادفی

09.jpg

گرامیداشت هفته ملی خوشنویسی و سالگرد درگذشت استاد ابوالحسن محصص مستشاری بنیانگذار انجمن خوشنویسان قزوین

 

-حضوری نویسی خوشنویسی و بزرگداشت استاد محصص در هفته خوشنویسی

 

به گزارش روابط عمومی انجمن خوشنویسان قزوین، همزمان با گرامیداشت هفته ملی خوشنویسی و سالگرد درگذشت استاد ابوالحسن محصص مستشاری بنیانگذار انجمن خوشنویسان قزوین، جمعی از خوشنویسان به همراه خانواده های عزیزان درگذشته، بر مزار خوشنویسان فقید استان حضور یافتند.

در این مراسم مزار استاد ابوالحسن محصص مستشاری، استاد نصراله یزدی، استاد احمد کامکاری، آقای نمازی و خانم فریده شجاعی غبار روبی و گل افشانی گردید.

بعدازظهر همان روز ، مراسم حضوری نویسی با جمع کثیری از خوشنویسان و اساتید، در خانه خلاق واقع در سرای سعدالسلطنه برگزار گردید و هنرمندان به نگارش متنهایی در وصف مقام استاد پرداختند.

مراسم یادبود با حضور گرم هنرمندان در ضیافت شام و نشست صمیمانه به پایان رسید.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن خوشنویسان قزوین

آیین نکوداشت هفته خوشنویسی همزمان با سراسر کشور در پایتخت خوشنویسی ایران سرزمین مینودری قزوین روز چهارشنبه ۲۵مهر ماه ۱۴۰۳ با غبارروبی از مزار خوشنویسان فقید در قطعه مشاهیر آرامستان بهشت فاطمیه با حضور جمعی از خوشنویسان ، اساتید و خانواده های هنرمندان درگذشته برگزار گردید.

در آغاز جناب آقای مهندس البرز نیا ریاست محترم انجمن خوشنویسان قزوین یادعزیزان سفرکرده را گرامی داشت و بر لزوم قدرشناسی از اساتید تاکید نمود.

سپس فرزندان بنیان گذار انجمن خوشنویسان قزوین جاودان یاد استاد محصص مستشاری، آقایان دکتر مسعود و دکتر مهرزادمحصص از خوشنویسان عزیزی که با حضور ارزشمند خود یاد هنرمندان درگذشته را گرامیداشتند، قدردانی نمودند.

این مراسم با غبارروبی و گل افشانی و قرائت فاتحه به پایان رسید.

بعدازظهر همان روز ، مراسم حضوری نویسی با جمع کثیری از خوشنویسان و اساتید، در خانه خلاق و نوآوری واقع در سرای سعدالسلطنه برگزار گردید و هنرمندان به نگارش متنهایی در وصف مقام استاد پرداختند.

مراسم یادبود با حضور گرم هنرمندان در ضیافت شام و نشست صمیمانه به میزبانی انجمن خوشنویسان قزوین و آقای جواد زارعان ، به پایان رسید.

انجمن خوشنویسان قزوین قدردان همدلی و همکاری صمیمانه اعضای شورا و مدرسین و دوستان هنرمندی میباشد که بزرگوارانه انجمن را همراهی می نمایند.

 

 









مجموعه مطالب

تصویر هفته

 

جستجو

اوقات شرعی



کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن خوشنویسان قزوین می باشد
آدرس: قزوین، خیابان غیاث آباد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه اول
تلفکس: 33686822-028   Email: info@qicc.ir


طراحی و برنامه نویسی: نگارستان هنر معاصر