سه شنبه 29 اسفند 1402

تبلیغات

تصویر تصادفی

04.jpg

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت احیای خوشنویسی در مدارس استان قزوین به کشف استعدادهای نوظهور کمک می کند

به گزارش روابط عمومی دوسالانه خوشنویسی ایران، سالار قاسمی ظهر امروز در جریان انعقاد تفاهم‌نامه میان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: معلمان و دبیران الگوی دانش‌آموزان محسوب می‌شوند که باید از هر نظر همچون نحوه پوشش، گفتار، نوشتار و مسائلی از این دست نمونه باشند.
وی عنوان کرد: مجموعه اقداماتی که در این تفاهم‌نامه مطرح شده است می‌تواند جلوه‌ای از کار فرهنگی و هویت بخشی به جامعه باشد و استان را در عرصه‌های فرهنگی و هنری پیشتاز و پیشرو کند.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین ادامه داد: باید گام‌های جدی، ریشه‌ای، تأثیر گذار و طولانی مدت در عرصه فرهنگ و هنر برداشته شود و امروز این زمینه با تأسیس هنرستان خوشنویسی و گنجاندن دو واحد خوشنویسی در لیست دروس، محقق خواهد شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: استعدادهای بسیاری در مدارس نهفته است که در بسیاری موارد از توجه به آن غافل شده‌ایم؛ شکوفایی استعدادهای نو در سایه تعامل با سایر ادارات محقق می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: باید این استعدادها را شناسایی کنیم و به سمتی سوق دهیم که به رشد و تعالی برسد و سبب اعتلای نام استان در عرصه‌های مختلف شود.









مجموعه مطالب

تصویر هفته

 

جستجو

اوقات شرعی



کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن خوشنویسان قزوین می باشد
آدرس: قزوین، خیابان غیاث آباد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه اول
تلفکس: 33686822-028   Email: info@qicc.ir


طراحی و برنامه نویسی: نگارستان هنر معاصر